14 жовтня 2009 р. волевиявленням батьків, що виховують неповносправних дітей, та за підтримки ініціативи фахівцями було створено громадську організацію - навчально-реабілітаційний центр для неповносправних дітей «Насіння Надії».
З 2012 року Центр є членом ВГО "Коаліції захисту прав інвалідів та осіб із інтелектуальною недостатністю"
Пріоритетною метою Центру є захист інтересів сімей, які виховують неповносправних дітей: Розвиток здібностей, соціальних навичок дітей для більш повної інтеграції в життя суспільства за допомогою навчання, фізичної, психолого-соціальної реабілітації, просвітницької роботи в батьківському середовищі та сприянню підготовці персоналу, здатного виконувати роботу на високому професійному рівні.
Надавати можливість дітям та молоді з фізичними та ментальними проблемами розвивати та реалізовувати свої можливості та здібності, повністю або частково інтегруватися в суспільне життя громади.
Розуміючи, що любов та підтримка батьків є обов’язковою умовою повноцінної реабілітації дитини, допомагаємо батькам усвідомити проблеми своєї дитини та стати активними учасниками реабілітаційного процесу.
- особи з ДЦП
- особи з розумовою відсталістю та затримкою розвитку
- особи з вадою вимови
- Cоціальна допомога неповносправним дітям та їх родинам
- Розвиток здібностей дітей з фізичними та розумовими вадами
- Соціально-педагогічний патронат сім'ї, залучення батьків до участі у виконанні реабілітаційних програм
- Впровадження методик соціальної реабілітації.
Діяльність Центру підпорядкована реалізації науково-методичної проблемної теми: «Корекційно-розвивальне середовище для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату та з пониженим інтелектом».
Робота Центру сприяє створенню на території міста та району системи соціальної реабілітації для людей з особливими потребами за «Програмою підтримки проживання інвалідів у громаді» .
Інформаційно-консультативний центр «Ми - батьки», займається впровадженням інноваційних технологій в реабілітаційній діяльності: тренінги, семінари, конференції, розробка методичних матеріалів, бібліотека для фахівців та батьків.
1. Реабілітаційна діяльність
2. Навчально-виховна діяльність
3. Інтеграційно-адаптаційна діяльність
4. Інформаційно-консультативна діяльність
5. Організаційна діяльність
- Обстеження дитини на відповідність норм розвитку;
- Складання плану індивідуальної програми реабілітації дитини;
-Психолого-педагогічна допомога учням;
- Заняття з логопедом;
Заняття з психологом;
- Масаж, ЛФК;
- Корекційно-розвиваюче навчання для дітей з ДЦП;
- Профілактика захворювань ОРА;
- Підготовка дітей до школи;
-АРТ-терапія;
заняття в спортзалі;
заняття ЛФК та аеробіка;
дихальна гімнастика, психогімнастика;
включення вправ системи у-шу, хатха-йогі, пальчикова гімнастика;
туристичні походи.
Членські внески, благодійні внески, спонсорська допомога.